نیک صالحی پرتال عکس های جدید عکس جدید دانلود آهنگ جدید عکس های دختران زیبا

نیک صالحی عکس جدید،عکس های جدید خفن مدل لباس مجلسی عکس های دختران زیبا

نیک صالحی پرتال عکس های جدید عکس جدید دانلود آهنگ جدید عکس های دختران زیبا

نیک صالحی عکس جدید،عکس های جدید خفن مدل لباس مجلسی عکس های دختران زیبا

نیک صالحی عکس جدید،عکس های جدید خفن مدل لباس مجلسی عکس های دختران زیبا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

عکس های خفن کنسرت مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

fun666 4 270x300 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

عکس های مرتضی پاشایی

fun666 7 238x300 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

گالری عکس های مرتضی پاشایی

Morteza Pashaee Amazing ir 41 300x163 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

عکس مرتضی پاشایی و احسان خواجه امیری

Morteza Pashaee Amazing ir 171 300x180 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

عکس مرتضی پاشایی و محسن یگانه

Morteza Pashaee Amazing ir 191 300x161 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

عکس مرتضی پاشایی و فرزاد فرزین و ندیم

Morteza Pashaee Amazing ir 20 300x165 عکس های جدید مرتضی پاشایی در کنسرت

مرتضی پاشایی و مهدی احمدوند

بیوگرافی مرتضی پاشایی از زبان خودشون

مرتضی پاشایی هستم متولد ۱۳۶۳/۵/۲۰.در سن ۱۴ سالگی موسیقی رو با زدن گیتار شروع کردم ولی درحین کار با مخالفت خانواده مواجه شدم.ولی بازم با پای فشاری های خودم به موسیقی داشتم سر از کار باز نزدم وهرگز پشیمون از ادامه راه نشدم.الان چند سالی هست که دیگه این کارو به صورت حرفه ای دنبال میکنم و
بیشتر موزیک های خارجی گوش میدیم علاقه زیادی هم به مصاحبه کردن ندارم. دوست دارم آروم و بی سرو صدا بیام بالا برخلاف دیگران خصوصیات اخلاقی من یا همیشه خیلی آروم هستم یا خیلی شوخی میکنم. با هرکسی نمی تونم بسازم خیلی حساس هستم.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی